Resultats de la cerca bàsica: 12

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. bé públic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Bé que presenta les característiques de no-rivalitat i/o de no-excloïbilitat. [...]
2. bé públic impur
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Bé públic que presenta en un grau no absolut les característiques de no-rivalitat i/o de no-excloïbilitat. [...]
3. unitat econòmica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Organització que produeix i/o distribueix béns o serveis i que obté una remuneració per la seva funció econòmica. [...]
4. consumidor | consumidora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que adquireix i/o usa productes o serveis per al seu consum, utilització o gaudi particular. [...]
5. opinió pública
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'actituds dinàmiques dels diferents col·lectius socials envers qualsevol objecte psicosocial, que generalment influeix i/o condiciona la resta de la societat. [...]
6. conveni
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document per mitjà del qual s'estableixen uns acords entre institucions, organismes i/o persones per dur a terme un objectiu d'interès comú. [...]
7. oferta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de béns i/o serveis que els agents econòmics, en qualitat de venedors, posen a disposició del mercat a un preu i en un moment determinats. [...]
8. incentiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estímul dirigit als consumidors perquè comprin un producte o un servei, o bé als distribuïdors i/o als venedors a fi d'estimular-los en la consecució dels objectius de venda. [...]
9. distribució de resultats
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Repartiment del resultat d'un exercici comptable segons el que exigeixen els estatuts d'una societat i la llei, i destinació de la resta del resultat a reinversió i/o retribució dels propietaris. [...]
10. màrqueting directe
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal de manera continuada amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa i/o una transacció comercial, a través del correu, el telèfon o altres mitjans. [...]
Pàgines  1 / 2 
Pàgina  1  2  Següent >>